Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią rachunku/faktury za zakup.

3.Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U. WAK-BUD Lucyna Wawak
43-340 Kozy
ul. Bielska 57

Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

P.H.U. WAK-BUD Lucyna Wawak
43-340 Kozy
ul. Bielska 57

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Aby zwrócić produkt pamiętaj, że musi on być w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek znamion użytkowania. Jeśli produkt będzie w jakikolwiek sposób naruszony odbiegając tym samym od stanu poprodukcyjnego, wówczas zwrot produktu nie będzie możliwy, a reklamacja nie będzie mogła być uznana.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl