Zwroty i reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią rachunku/faktury za zakup.
3.Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U. WAK-BUD Lucyna Wawak
43-340 Kozy
ul. Bielska 57
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
P.H.U. WAK-BUD Lucyna Wawak
43-340 Kozy
ul. Bielska 57
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Aby zwrócić produkt pamiętaj, że musi on być w nienaruszonym stanie, bez jakichkolwiek znamion użytkowania. Jeśli produkt będzie w jakikolwiek sposób naruszony odbiegając tym samym od stanu poprodukcyjnego, wówczas zwrot produktu nie będzie możliwy, a reklamacja nie będzie mogła być uznana.