Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach na firanylucy.pl:

- jako gość (bez konieczności zakładania konta)
- jako zarejestrowany użytkownik

1) Jeśli wybrałeś interesujący cię produkt, wskazałeś odpowiedni rozmiar oraz inne możliwe do wyboru pola, kliknij "do koszyka". Zostaniesz automatycznie skierowany do koszyka. Możesz kontynuować zakupy, przechodząc do kolejnych produktów, a następnie po ich dodaniu wrócić do koszyka, klikając w prawym górnym rogu nagłówka strony w Koszyk. Jeśli nie chcesz dodawać innych produktów, pozostań w koszyku i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami przedstawionymi w poniższych punktach.

2) Będąc w koszyku wybierz rodzaj dostawy (Paczkomat InPost, DHL Express), rodzaj płatności (gotówka lub przelew natychmiastowy) i kliknij w "zamawiam".

3) W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o formę zakupu – zakupy bez rejestracji lub jako posiadacz konta w firanylucy.pl. Jeśli posiadasz konto zaloguj się lub kontynuuj zakupy jako gość, klikając w sekcji zakupy bez rejestracji "złóż zamówienie".

4) Wypełnij obowiązkowe pola związane z zamówieniem wybierając formę rozliczenia jako osoba prywatna, bądź firma. Jeśli adres wysyłki jest inny niż dane zamawiającego pamiętaj o zaznaczeniu pola "inny adres wysyłki" i uzupełnij dane adresowe. Brak takiej adnotacji spowoduje wysłanie paczki na adres, który podałeś jako zamawiający. Po uzupełnieniu wszystkich informacji zaznacz pole "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść". Następnie kliknij "podsumowanie".

5) Zobaczysz wszystkie dane, które uzupełniłeś wcześniej oraz informacje dotyczące czasu oczekiwania na przesyłkę, formę dostawy i rodzaj płatności. Wszystkie dane wciąż możesz zmienić klikając "edytuj" (w przypadku adresu dostawy i adresu na fakturze) lub "zmień" (forma dostawy i płatności). Dane edytować możesz także wracając do wcześniejszego kroku klikając "wstecz".

6) Jeśli upewniłeś się, że wszystkie wprowadzone dane oraz forma dostawy i płatności zgadzają się z Twoimi wcześniejszymi wyborami kliknij "potwierdzam zakup".

7) Na podany w procesie zamówienia adres mailowy otrzymasz informacje o złożonym zamówieniu z prośbą o jego potwierdzenie. Po otrzymaniu maila kliknij w otrzymany link, potwierdzając tym samym swój zakup.

8) Informacje o statusie swojego zamówienia sprawdzić możesz w stopce strony w sekcji Moje konto klikając Twoje zamówienia (jeśli dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik). Otrzymasz także pocztą elektroniczną informacje o statusie Twojego zamówienia – przyjęciu do realizacji, gotowym produkcie do wysyłki oraz zrealizowanej wysyłce. Klient dokonujący zakupu jako gość otrzymuje tylko powiadomienia drogą mailową, bez możliwości sprawdzenia statusu zamówienia w naszym sklepie.

9) W przypadku gotowych produktów czas wysłania do Ciebie produktu to maksymalnie 5 dni roboczych. W przypadku produktów, które wymagają pracy naszej szwalni, czas realizacji to od 14 do 21 dni roboczych w zależności od aktualnej liczby zamówień.

11) W przypadku przygotwywania produktu "na wymiar" informujemy klientów indywidualnie o czasie oczekiwania na realizację zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl